vineri, 28 ianuarie 2011

Despre singuratate....

Exista momente in care nu poti sa te simti mai presus decat cei din jurul tau, sa crezi ca stii tot ce se petrece cu tine sau cei di jur,sa vezi ca nu ai putere nici in propriile picioare si ca totul este asa de efemer....Oare putem rezolva ceva fara prietenei?Oare putem fi singuri intr-o carapace si sa credem prin absurd ca daca ne izolam de cei din jurul nostru, nu vom pati nimic si ca totul v-a fi numai lapte si miere? Sau suntem prea orgoliosi sa acceptam ca putem avea incredere macar 10-15% si sa ne lasam purtati de intuitie? si sa iesim sa ne bucuram de compania celor care sunt dragi sau pur si simplu niste persoane nou cunoscute....am destula experienta in ceea ce priveste singuratatea...candva ma simteam destul de singura, nu ca acum numai am zile care ma ratacesc in gandurile mele pustii...nu dar am realizat ca nu sunt singura ca am presoane in viata mea care nu m-ar lasa sa ma simt singura...dar sunt persoane si persoane....Cunosc cateva persoane care nu au dorinta sa iasa din singuratate , sau nu e destul de mare si asta ma revolta, ma face sa ma simt mahnita, sa ma enervez, pentru ca aceasta latura nu e ticmai frumoasa si lipsita de nefericire,......dar in fine fac si eu cat pot, chiar daca de multeori pica ca o persoana rea si lipsita de inima si ca tot ce imi doresc e sa fac rani in inima persoanelor dragi, dar ma car eu stiu ca nu e adevarat.Poate voi reusi in viitor sa reusesc sa devin un sfatuitor mai bun sau sa nu ma mai implic atat in viata celor din jur, cea din urma mi se pare cam imposibil de realizat, dar nu realizabila....Pana in 2012 mai avem, cica vine sfarsitul LUMII , nu cred, ca exista o data care sa anunte acest fenomen, o sa vina atunci cand v-a fi momentul, fara sa stie cineva asta, pur si simplu....mai repede sau mai tarziu....sper sa fie cat mai tarziu.....asa v-a fi..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu